25/2

Mina humörsvängar är inte att leka med.
Har gått från gnällig, till superglad till helt apatisk.
Här har ni anledningarna:

- HAr inga direkt planer för helgen, vilket kan vara lite tråkigt.
Å andra sidan har jag tid att äntligen rensa garderoben och köpa vårkläder!

- Första seminariet som faktiskt gav mig något idag, vilket är bra.
Vad som är sämre är att vår lärare fattar inte planering och drog över 100 år.

- Det regnar ute, det brukar jag vara ledsen för.
Men inte idag, för det betyder tö, vilket betyder ingen snö!

- Jag har tenta på fredag, är inte särskilt förberedd..
Men sen är denna dryga delkurs över, halleluja!


Så ja, ni kan förstå min ambivalens över, ja, allt..


Kommentarer
Postat av: mia

jag längtar efter regn, skicka hiiit regnet!

2010-02-25 @ 17:09:46
URL: http://miadiao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0