bedtime

Klockan är redan elva och vad har jag gjort för nytta idag egentligen?
Visst, jag har pluggat, men inte så mycket som jag borde.
Jag har även tränat, men inte så hårt som jag behövde.
Lagade mat gjorde jag, men det blev inte så gott som jag hoppades.
Städning blev det också, men det blev inte så rent som det ska vara.

Sammanfattningsvis är det en halvbra/halvkass dag.
Sådana behövs de också.
Då blir de helbra dagarna ännu bättre.
Hoppas bara inte det blir helkass sömn inatt också.
För sådant behövs aldrig.


Kommentarer
Postat av: elin

det finns bara tattare i kallinge!!!!!!



näää ok men högre tattatprocentihet (och därmed sämre klädstil) än i ronneby CITYD:

2010-02-25 @ 14:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0