idag är det den femte

Den här dagen hade nog inte världens bästa start.
Vaknade minst två gånger i timmen sen klockan sex vilket
bidrog till mysig huvudvärk. Att sedan gå upp vid tio och tvätta
var inte så lockande. Har inga planer för dagen heller.
Bläh, är uttråkad.

Men har bestämt mig för att se det positivt.
Det var bra att jag tvättade, nu har jag rena kläder.
Det ni.
Sen har jag antagligen planer för imorgon kväll, två alternativ.
Det ena är kanske aningen sämre, men vad gör man
inte. Just nu låter allt bra.
Och händer inget ikväll får jag köra en therese-kväll.
Äta gott, fixa till lägenheten och mig själv, mysa framför tv:n(som inte funkar), o.s.v.
Det ska nog gå bra det här.

hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0