later that day

Ehm, ja, jag kom fram tillslut.
Men det hann hända en hel del på vägen..
Pappa körde i 140 och skulle köra om varje långtradare
han såg. Vilket resulterade i vattenplaning och ett antal skrik
från min sida. Senare så började bilen låta och hoppa,
och vi insåg ganska snabbt att vi inte kunde köra längre. Bilen var kaputt.
Då kom min kära andreas på sin vita häst(i sin gråa volvo) och räddade mig.
Det betyder alltså att jag har sällskap idag/inatt/imorgon, mys!
Imorgon skiljs vi åt, då blir det nog skola för min del.
Jag vet faktiskt inte, för att jag är tydligen reserv nu och kanske
inte får läsa kursen. Jag fattar ingenting men hoppas på mer klarhet imorgon.

P.s Den sista april är det jag som flyttar till Ronneby igen.
Sen hoppas jag på en ännu en flytt till höst. Då blir allt perfa!

P.s 2. Idag tog jag ner min adventsljusstake och mina tomtar.
Det är väl nu man ska göra det?

P.s 3. Jag längtar till vår. Om den är i Kristianstad eller i Ronneby
spelar ingen roll, bara den kommer snart!

Kommentarer
Postat av: elin

awww så det blir hem till rnnebyyyet igen? trevöligt :)

2010-02-02 @ 15:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0