sexte

Jag blev räddad igår, så jag slipper ta det sämre alternativet ikväll.
Det känns bra. Vet däremot inte om det blir utgång, trevligt blir det nog
i vilket fall. Kan inte bli sämre än gårdagen, när min tv inte ville fungera.
Kul när man sitter ensam i sin etta utan tv en fredagskväll. Sorgligt.

I brist på annat gick jag på en promenad. Klockan elva.
Det är inget jag direkt rekommenderar.
Ensam tjej, i näsby, en fredag, kl 23.00, dåligt upplysta vägar.
Men jag överlevde. Såg bara tre skummisar.
Och de blev nog lite rädda när de såg mig, bänkpressartessan ju.

Dags att göra sig iordning för dagen kanske?
Sitter här och laddar med lite musik, det ska börjas i tid minnsann.

Tycker det har blivit ont om nya bilder. Får ändra på det.
Blir nog en outfit sen, jag vet att ni vill.





Kommentarer
Postat av: mia

jaaaaaaaa, outfit!:D

2010-02-06 @ 16:28:47
URL: http://miadiao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0