åttonde i andra

Såg precis ett program som hette Flytta hemifrån..
När jag såg det, kände jag direkt att, fan vad bra jag är.
Haha, låter helskumt, men jag är riktigt stolt över mig själv
att jag ändå har klarat av alla vardagssakerna så bra som jag gjort.
Det var en tjej som brukade hänga på stureplan som flyttade.
Hon var stolt för att hon köpt en soffa på blocket.
Senare sa hon att hon fick den av sin pappa.
Jag är glad att jag inte blivit så bortskämd, jag har köpt mina
möbler själv, vissa hade jag sen innan, men det nya.
Hon sa också att hon ibland köpte nya kläder istället för att tvätta.
Eh, ja.. Precis så gör jag också.

Att flytta tillbaka till ronneby såg jag som ett misslyckande.
Men det är långt därifrån. Jag flyttar inte hem för att jag inte klarade
av det, jag flyttar hem för att jag inte har något social liv här.
Jag menar, hade all min släkt och mina vänner varit i kristianstad,
eller det hade faktiskt räckt med EN ENDA PERSON, så hade jag bott kvar.
Trots att jag fortfarande velar om hur jag ska göra, så har jag
i alla fall lärt mig hur man klarar sig helt ensam.
Creds till mig!



Kommentarer
Postat av: Sir Andreas

Stämmer bra det queen Therese of Krischanstad

2010-02-08 @ 15:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0