the fourth of febuary

Idag är jag särskilt irriterad på två saker(än så länge):

1. Tv6 och Tv4 fungerar endast vissa tider hos mig. Mellan 10 och 19
så är det helt svart, sedan börjar allt fungera igen.
Väldigt underligt, och jobbigt, faktiskt..

2. Gjorde min första engelska läxa igår. Gick bra, om man bortser
från grammatiken, vilket ugjorde ca 5 sidor..
Jag har aldrig lärt mig svenskagrammatik, tack mina fina lärare,
så hur ska jag fatta vad allt betyder på engelska?

Det blir att tröstäta lite frukost nu..

Just det:

3. Folk som i skolan, när de ska räcka upp handen, räcker upp pennan istället.
Varför?! Är de för lata för att räcka upp handen eller? Ser så himla löjligt ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0