30 decemeber

Nyårsafton imorgon. År 2010 dagen efter.
Är inte taggad för fem öre. Aningen tråkigt faktiskt.
Aja, ska äta gott i alla fall, det är väl det viktigaste.
Jaha, vad har man att säga om året som gått?
Det var ingen höjdare alltså, hade lika gärna kunnat
hoppa över 2009 känns det som.
Tog visserligen studenten, men det var inget speciellt
det heller. Inte för min del i alla fall.
Att flytta var inte heller en big deal. En dryg deal kanske.
Har för mig att sommaren var rätt usel den också?

Får helt enkelt hoppas på att 2010 bjuder på mer
roligheter. Är väldigt sugen på att åka utomlands i
sommar, men tror inte plånboken tillåter det.
Sådant man märker.
Har inte något nyårslöfte, för jag kan aldrig hålla dem.
Men om jag skulle haft, då skulle det nog vara att
plugga mera(& bättre) och att träna mer.
För inget av det går särskilt bra nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0