31 december - 2009

Hade velat lägga upp lite söta bilder ifrån 2009, men det får jag
strunta i då jag inte har några bilder kvar, buhu.
Istället ska jag skriva upp lite saker som jag vill ska hända 2010,
inte löften nu, utan bara lite önskningar:

- Vinna massvis med pengar.
Ja, min hyra är inte nådig. Och studiebidraget är inget att
skryta med. Lånet är det däremot, men inte skulderna sen..

- Bli bänkpressar-tessan.
Har länge kallat mig detta, utan någon som helst grund.
Får ta tag i det och bli fit. Satsa på en ny boxningskarriär eller så.


- Ta tag i studentlivet.
Studentlivet går inte ut på att sitta hemma hela dagarna och
bara gå till ica. SKÄRPNING!(även alla andra studenterna får rycka upp sig)

- Träffa elin.
JA! Elin kommer hem i sommar!
Blir att ta igen ett år på några månader, jag gillar't!


- Skaffa ett jobb.
Hahahahahahahaha..

- Få mer gäster.
När man skaffar en ege lägenhet vill man gärna ha gäster.
Jag menar, jag städar inte är mig själv precis? komkom, ni får kakor!


- Åka till värmen med en viss herr Jartelius.
Nejdå, inte alls en vink eller så.

Även om inget av detta händer, så ska 2010 bli mitt år!
Jag har redan bestämt det.
in your face, 2009!


Kommentarer
Postat av: elin

oh vad söt du är pussi pussi saknar deej

2010-01-01 @ 16:07:18
Postat av: finajag_90

jag kommer tessiiiiii :):):):)

2010-01-04 @ 11:20:27
Postat av: theresese

åh, har väntat på dig, fintjej90!

2010-01-04 @ 14:27:12
URL: http://theresese.blogg.se/
Postat av: malin

är inte denna Jartelius flygrädd? (; TÅGLUFFA :D

2010-01-10 @ 23:25:04
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0