december 3

Har sovit som stocken i natten. Gör alltid det när jag
är i Ronneby. Typiskt, eftersom att det är inatt,
när jag ska sova hos mig, som jag behöver sömnen.
Tenta imorgon nämligen. Fy bövelen.
Jag kan ingenting. Jag har försökt plugga utan böcker,
går väl sådär bra. Aja, kan inte göra mer än mitt bästa..

Igår blev det en spontantripp till Sara. Det var inte kul.
Vi hade jättetråkigt och grät mest hela tiden.
Alla var sura på varandra så vi fick gå en KORT runda
för att lugna ner oss.
Det hjälpte inte. Vi började bråka på lekplatsen och sen
så gick jag hem.

Idag blire först en runda på stan och sedan fika
hos Sanna, helt ok dag. Om man bortser från
tentaångesten..................

Kommentarer
Postat av: MALLE

HEEEJ TESSAN! jo men visst är så vavava? :)

2009-12-03 @ 15:23:14
URL: http://mjensen.webblogg.se/
Postat av: mia

när sa du att du skulle till k.stad igen och misenfisen också kunde följa med? hihihi, eller ja. Var det efter jul? Pspsps, ska du ut på juldagen o sånt i ronneby?

2009-12-03 @ 21:51:55
URL: http://miadiao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0