fjortonde december

Jag kan inget annat än gilla den här dagen!
Började med att misen hämtade mig och vi åkte till
becka för frukost, frallor och gott.
En tripp till karlskrona stod sedan på schemat, och visst
hittade jag allt ett och annat, mer eller mindre onödigt iofs.
När vi var tillbaka i stan blev det en fika med sara också,
blev ännu mer åkande när vi sedan begav oss till mia.
vi blev fulla på chokladpraliner och retade sara.
Sara, som redan hade börjat slå på mig, blev sugen på
att hänga med till boxningen.
Sagt och gjort!
Även hilda hänkade på, riktigt kul!
Nu känner jag mig pigg/trött och har upptäckt hur mycket
jag har saknat mina grabbar, puss på dem!



Har en timme på mig att skriva färdigt min uppgift
och skicka in den, wish me luck, jag fattar nada. 
Tror tentaresultaten har även kommit upp på FC, men vågar inte kolla, buhu..
Det gick dåligt sist när jag trodde det gick hyffsat bra.
Jag tyckte det gick fruktansvärt denna gång, hur dåligt kommer det inte vara nu?!


Kommentarer
Postat av: Becka

Jaaa, mer sånnahär dagar! Vi har saknat dig med grabben, julte!

2009-12-14 @ 23:07:09
URL: http://nogg.se/rebeckafeldmanis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0