sex

Redan den sjätte december. Där ser man.
Och jag har fortfarande inte börjat på uppgiften.
Eller jo, det gjorde jag för längesen, men det
blev inget bra så får nog börja om.
Jag är sämst på planering och pluggande.
Jag gör allt dagen innan det ska lämnas in.
Det var ju likadant med tentan.
Detta funkar inte längre, kommer sluta med en
massa U och rester, hur kul är det på en skala?
Det känns som jag är tillbaka i 9:an - 1:an,
när jag var riktigt skoltrött och inte gjorde ett dugg.
Det fanns en spärr som gjorde att jag inte kunde
eller ville åstakomma något.

Hade behövt en spark i röven, precis som jag fick
där vid jullovet i ettan, så jag skärper till mig.
Men jag går inte på gymnasiet längre.
Detta är högskolan. Eget ansvar och blabla..
Vi får hoppas att det blir bättre, jag är tveksam alltså.
SUCK!

Kommentarer
Postat av: mia

jag kan sparka! ähhhh, lycka till, du fixar't!:D

2009-12-06 @ 17:35:05
URL: http://miadiao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0