snart 4, men inte riktigt

Bläää, snart är det den fjärde december vilket innebär tenta.
Sista tentan detta året. Det ska bli så skönt imorgon vid ettiden när
allt är över. Har visserligen en hel del att plugga på kvällen ändå,
men mycket roligare än tenta.
Har suttit och försökt plugga nu i 1 ½ timme nu, har gått ganska bra faktiskt.
Kan allt om astronomi, Copernicus(förutom hur hans namn stavas?), Isaac Newton
och hela gänget. Får se om jag har glömt det tills imorgon.
Hade inte förvånat mig.
Just nu längtar jag bara till imorgon kväll. Då ska jag pusta ut..
Lördag blir det förhoppningsvis hålligång i form av klassfest.
Vi får se om det dyker upp någon, haha.
Jaja, dags för mig att sova, så jag är pigg imorgon.
NATTI!


Kommentarer
Postat av: mia

vad bra, jag är nästan också alltid ledig haha :)

åh, då firar vi nyår tillsammans OM JAG INTE DÖR IDAG :'(:'(:'(

2009-12-04 @ 09:17:14
URL: http://miadiao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0