Söndag den trettonde

Idag är det Lucia, så trevligt. Inte för att jag har gjort/ska göra
något särskilt idag, men det blir mer julkänsla.
Snöade till och med lite nyss, ser ut att ha slutat nu bara..
Bara det är snö till julafton är jag nöjd, fast det lär nog
inte hända. Har inte gjort det på ett par år, snyft.

Min "pedagogiska grundsyn" ska vara färdigskriven och
inlämnad imorgon. Ska sätta igång med den strax, eller försöka
i alla fall. Det är det sista innan jag kan ta det extra lugnt.
Har visserligen en vetenskaplig rapport till januari, men den
är vi två på, blir lite lättare/roligare då.
Ikväll blire tjejträning förmodligen, kan jag behöva.
Har blivit stor som en julagris nu, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0