tjugosjunde i tolfte

Det blev varken räkningar eller sura tanter igår.
Elle ja, en kvinna var det som visade att hon VERKLIGEN
ville ha en klänning, men annars var det rätt lugnt.
Var knöööökfullt på tåget, så vi fick stå de 10 sista minuterna,
vilket var helt överkomligt.
Hittade en varsin tröja, som vi fyndade ordentligt.
Något mer kul har inte hänt och mer lär inte hända heller.
Blir bara träning ikväll vad jag vet.

Årets julklapp i år var ju spikmattan. Kan säga att jag inte
märkte av det alls. Här var det något helt annat, nämligen strumpor.
Mamma fick ett par, pappa fick tre och jag fick 23.
Fossingarna blev glada, he-he.
Och det här med att ha julklapparna under julgranen är lite överskattat här,
vi kör på julklapparna på biljardbordet. Julkänslan var på topp vill jag lova.
Nåja, mammas lägenhet är proppfull med julpynt så de tar väl ut varandra.
Men nu är julen över och lite sommar hade suttit fint!

Kommentarer
Postat av: elin

hej hoppas du gillade min julklapp.. din har inte kommit än, men da har jag nagot att se fram emot :)

puss o go fortsättning

2009-12-27 @ 13:46:51
Postat av: mia

haha, jag fick två par strumpor, gustav fick ett par, mamma&pappa fick, gustavs familj fick... Det var nog årets julklapp ändå:/



har du fått pengarna? Märkte det med mi$en, ihih

2009-12-27 @ 14:58:16
URL: http://miadiao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0