1111

Sov ända till kvart i tolv imorse. Var längesedan jag gjorde det sist.
Men det var väl antagligen välbehövt.
Har inte gjort mycket idag heller, kollat lite på skor och handlar mat.
Fixade även till mina skor efter helgens bravader.
De var rätt söndeslitna, typiskt eftersom det var första gången jag
använde dem. Får skylla mig själv.
De blev liiiite snyggare efter min nagellacks-attack, fast bara lite.

Imorgon åker vi hem till Ronneby igen. Rätt skönt ändå.
Slippa laga mat och handla är det bästa, hoho.
Träffa grabbarna med, förstås. Om någon vill ses vill säga.
Inget festande för mig iaf, räckte gott och väl förra helgen.
Nu ska jag ladda inför redovisningen imorgon, mums.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är en grabb som vill träffa dig i helgen!

2009-11-11 @ 21:23:05
URL: http://nogg.se/rebeckafeldmanis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0