16:e november

Kom på idag(nej, har tänkt på det länge) att jättemånga skolkar.
Jag trodde att alla skulle vara superseriösa på högskolan
och vara där varenda utsatt minut på schemat.
Men icke! Vissa är där nästan aldrig.
Lite fuskigt, jag är tyvärr för trög för att missa så mycket.
Det hade ju varit rätt skönt annars.

Jag ska dock inte säga något, idag så råkade jag somna på lunchen
och missade sista seminariet.
Inte mitt fel dock, skyller på den tråkiga(som egentligen kanske inte var tråkig?)
föreläsningen som var tidigare idag.
Jaja, gjort är gjort, ska ta igen det jag missade, om det var något viktigt.
Nu ska jag ändå vara duktig och plugga, plugga, plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0