24/11

Ja, mina tips om hur man klarar tentor http://theresese.blogg.se/2009/october/tips.html
var kanske inte den allra bästa. Men  jag lyckades skrapa ihop ett godkänt.
Ett precis godkänt. Jag är väl nöjd, men tycker ändå jag förtjänade lite mer.
Nu är det över i alla fall, ska bara försöka komma på en ny metod för tentan nästa vecka.
Någon som har något förslag? Helst något annat än råplugga? hihi.

Inte sovit något alls inatt, ska nog försöka göra det nu.
Somna till Oprah blir bra. Nu snackar dem om hur man omedvetet
attraheras av folk. Pah, hade behövt lite plastikkirurgi och gå
runt i svettiga kläder hela tiden för att attrahera någon. Inte min grej riktigt.
Tur att jag har Andreas, haha :)
Godnatt!                                                                                                       


Här har jag visserligen svettiga kläder.
Men vi är söta i alla fall. he-he.


                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0