29/11

Så skönt med helg. Har sovit riktigt länge både igår och idag.
Finns inget bättre. Det kanske det finns förresten, men bra är det.

Igår var en trevlig dag. Började med shoppingtur, kirrade lite julklappar till.
Därefter bjöds det på god middag, god efterrätt och gott sällskap.
Inget alls att klaga på med andra ord.
Avslutade dagen med att läsa lite i min bok källkritik, som faktiskt är bra.
Stod massa om styckmord. Blev lite rädd faktiskt.
Mest för att vi snackade om läskiga mördare och psykfall innan idag.
Hade därför lite svårt att somna.
Något som inte gjordet det bättre var en katt som gnällde utanför.
Den lät så mänsklig att jag inbillade mig att det satt en psykopat utanför
och jamade. Fast det slutade sen.
När någon(person eller katt) anföll den skrikande katten så att den FLÖG
in i min dörr med en jävla smäll.
Sen blev det ännu lättare att sova.. inte.

Idag blir det julstäd och julskyltning, inte så värst kul själv, men jag är tapper!


Kommentarer
Postat av: mia

sa ju att du skulle följt med! haha, på natti var det iallafall utruuligt ruuligt :D

2009-11-29 @ 15:34:13
URL: http://miadiao.webblogg.se/
Postat av: elin

tror folk här är lata. de orkar inte läsa undertexten pa tv:n. det är sa mkt bekvämare att dubba. kollade pa dvd härromdagen med nan kompis till alexander och han bara "nää inte engelska, palla läsa subtitles". idioti.

2009-11-29 @ 18:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0