åttonde av november

haha, ja.. vad kan man säga?
Dagen efter gårdagen. Och jag mår faktiskt inte som
jag hade förtjänat, men jag klagar inte.
Invigde mina killerheels igår. Var dock en dålig idé märkte jag sedan,
att cykla med dem i mörker på fyllan resulterar i fall.
Trillade hela vägen till utestället, måste sett förjävla kul ut, haha.
Ett blodigt knä och ett par söndriga strumbyxor rikare i alla fall!
Men trots detta(och att jag tappat bort min jacka och att okänd person
har ringt och pratat med mig i fem minuter, vem var det?)
så var det riktigt kul!
Dansade loss ute och hemresan gick lättare vill jag lova. Skobyte och lite
nyktrare therese nämligen.
Slängde mig i tinas säng med detsamma och idag har vi vart sega, som man ska vara.
Även gosat med henne supersöta kise, vill med ha :( vågar inte..
Aja, nu ska jag äta frukost/middag, tjaba!


Kommentarer
Postat av: Anonym

som man bädda få man ligga, dumt gjort.

2009-11-08 @ 18:22:40
Postat av: therese

haha, du är så töntig adde :D

2009-11-08 @ 19:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0