jag är ett svin

var nog tur att jag inte hade några planer ikväll.
Känner mig inte helt frisk, kanske p.g.a de senaste dagarnas
brist på sömn. Sen har jag halsbränna och ont i huvudet.
Kul att upp och tvätta imorgon, wihu.
Och jag är verkligen inte sugen på fest. Dagens i-landsproblem.

Ett problem jag har är att jag är kluven när det gäller vaccinsprutan.
Ska man ta den eller inte?
Jag har sagt hela tiden att jag inte ska det. Känns lite onödigt för
om jag får svinis lär jag inte dö. Och får kanske ett förstärkt
immunförsvar efteråt. Men så snackade jag med mamma(som är i riskgruppen)
som sa: men tänk på mig, therese. Så du inte smittar mig.
Då vare ju kört. Det blir nog en spruta på måndag för min del.

Kanske.


jag mår som jag ser ut här.
på topp, som alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0