november fjärde den

MMMMH!
sov till klockan kvart i tolv idag, det var jag värd!
Inte egentligen kanske, men det var skönt i alla fall.
Har suttit och glott nu i två timmar, borde ta tag i mitt liv.
Städning är proritet ett, plugga är inte så jätteviktigt just nu, hehe,
men ska försöka ta tag i det med.
Kaaanske ner till gymmet sen. Vill ut och jogga men det är kallt
och jag har bara shorts, snyft.
Den som lever får se vad det blir!

Påtal om ingenting, programmet sjunde himlen måste vara ett skämt.
Jag dööör lite inombord varje gång jag ser det.
Ändå kan jag inte sluta titta. Det är så löjligt att det blir underhållande.
Jag menar, hur många nya vänner kan man skaffa under en dag?
Och hjälpa alla med deras ENORMA problem dessutom.
Veckan därefter har de 2445 nya problemkompisar.
haha...

Kommentarer
Postat av: Becka

hahaha ja sjunde himlen alltså. Kollar på det hela tiden, håller med vad du säger, men går inte att slita sig från det :P

2009-11-04 @ 19:36:59
URL: http://nogg.se/rebeckafeldmanis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0