november tredje den

Om jag hade rätt igår när jag skrev att dagen skulle bli jobbig.
Tre timmars föreläsning i mitt hjärta. + två timmar seminarium efter det.
Livet är allt bra härligt ibland.
Speciellt när föreläsningarna bara handlar om naturvetenskap och
såndant som jag faktiskt inte är särskilt intresserad av.
Var dock tvungen att lyssna, med tanke på att vi har tenta(igen) om det snart.
Och sen ytterligare två stora uppgifter.
Till dem ska man ha läst en sisådär fem böcker + flertal artiklar.
Som sagt, livet är fantastiskt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas att paketet som jag ska hämta ut sen muntrar upp mig.
Passar inget tänker jag nog gråta en skvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0