så knasigt

Idag blev det middag till lunch och lunch till middag.
Var vaken hela natten och sov hela dagen.
Vart en helomvänd dag idag, så knasigt!
Efter jag vaknade innan var jag helt groggy,
blev därför en cykeltur till stan där en del julklappar inhandlades.
Åh, mycket mysigare att gå på stan när det börjat mörkna ute.
Att gå hem själv i kisstunneln var däremot inte lika roande.
Jag klarade mig oskadd i alla fall!

Vet inte vad jag ska göra. Skriver här för allt är så drygt.
Kanske borde diska. Ja, det borde jag. Men vill jag?
Nej, det vill jag inte.
Städa borde jag också. Och packa upp väskan sen helgen.
Och plugga. Men vill jag något av det?
Nej, det vill jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0