tjugosjätte/11

sjätte såg helt plötsligt jättekonstigt ut.. hm.
Har vart en låååång, ganska tråkig dag i skolan,
min hjärna hänger inte riktigt med då.
Men nu är jag äntligen hemma, och har ätit lite.
Jag är bäst på att laga mat, helt klart.
Snart är det fredag! och då är det sovmorgon som gäller.
Det uppskattas.

Saknar lite mina gamla uttryck jag hade för mig i ettan.
Jag var mycket mer positiv då, fast jag inte var det egentligen.
Haha, ja, det var tider det!


  • Aaaaabsolut!
  • Jag är söt!
  • Snart är det fredag! (den lever vidare, inte i samma utsträckning dock..)
  • Sån jag är, generös och givmild!
  • Jag älskar alla och alla älskar mig!

Kommentarer
Postat av: mia

braaaa, säg till när jag är välkommen så knackar jag på dörren! :D

2009-11-26 @ 19:09:54
URL: http://miadiao.webblogg.se/
Postat av: Becka

Jag med då, så knackar jag också på dörren :D

2009-11-26 @ 23:12:04
URL: http://nogg.se/rebeckafeldmanis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0