tolvte

Det luktar helg! Det luktar frihet! Det luktar gott!
Nej, nu ljög jag, det luktar inget alls.
Men det känns kalasbra. Att jag har tre böcker att läsa
till måndag kan vi ignorera för tillfället.
ska strax till träningen, som jag saknat det!
Är visserligen ensam, det kan vara skönt det med.
Därefter blir det att vara social, tror jag.

Haha, gjorde nog den mest oseriösa redovisningen idag.
Jag hade ingen aning om vad jag snackade om,
och det hade ingen annan heller.
Men de bara skrattade åt mig, t.om. läraren.
Så det gjorde nog inte så mycket.
Kul var det i alla fall, och det är väl huvudsaken.
(nej, det är det inte egentligen. man ska ju lära sig med...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0