1/10

Det där med att jag hade saknat hösten, det stämde ju.
Fast nu när det ösregnar ute och jag ska gå till skolan så
är det inte lika roligt och mysigt längre.
När jag kommer hem däremot, då kan det få regna hur mycket det vill.

Anledningen till att jag inte skriver så mycket nu är att jag är
helt död om dagarna. Det tar verkligen på krafterna att vistas
på högstadiet. Trots att jag inte ens gör något, mer än observerar
läraren. Jag har blivit för gammal för sånt här. Sorgligt.
Helt ärligtså känns det som att jag inte skulle klara av lärarjobbet
just för att jag alltid är så trött. Det funkar inte då.
Det kanske blir bättre nästa vecka, vi får hoppas på det.

Första "egna" träningen igår på länge. Riktigt härligt!
Efter det var jag trött, igen, och somnade som en stock.
Det är i princip det enda jag klarar av just nu, sova. Och äta.
Haha, pappa var så söt. När jag kom hit var det alldeles tomt
i kylskåpet. Sen stack han till maxi och köpte allt jag tycker om.
Det är underbart att slippa handla, verkligen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0