18/10

Dagen gick inte riktigt som planerat.
Min kära sovmorgon försvann då jag skulle till boxningen
klockan nio. Där jag inte gjorde något större nytta.
Jaja, jag var kanske ett litet stöd. Väldigt litet.
Sen blir jag lite irriterad på hur diplomboxningen fungerar,
när det gäller tränare. Men det är a whoole other story!
Kalaset blev av, stannade längre än förväntat då sölvesborgs
trippen blev inställd. Tåget hem gick fruktansvärt snabbt.
Missar alltid bussen från centralen, jättedrygt.
Tåget kommer 14 över, bussen går 14 över. Perfekt.
Så istället för att vänta en halvtimme, gick jag hem.
Det var faktiskt inte så dumt som man kan tro.
När jag sitter här så känns det som jag aldrig vart borta.
Lite trist måste jag säga.
Aja, är dödstrött och lång dag i skolan imorgon, tjingeling!

 
Söt tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0