19/10

Riktigt lång dag. Kommer sova som en stock inatt. Att jag är ledig imorgon
gör att jag får sova länge också. Skulle vart ledig onsdag med, men ja.
Jag blir lite irriterad på vissa personer, inte mycket att göra.
Jag får bita ihop och se glad ut helt enkelt. Det blir lättast.
Hade lite genomgång om kursen idag. Där sa han att man skulle plugga
40 timmar i veckan. Alltså 8 timmar per dag. eeeeeh, ja. 
Jag pluggar väl, på sin höjd, två timmar. Paniken börjar komma krypande. 
Kommer jag verkligen palla med allt detta? 
Om jag gör det så är jag riktigt sugen på att studera/praktisera
utomlands. Samtidigt är jag även sugen på att byta inriktning.
Ska snacka med studievägledaren så snart som möjligt.
Hoppas att allt fixar sig. Det känns bara som att hur jag än gör
kommer jag ångra mig i slutet. dfghrwthgadshqedg på det typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0