21/10

Min morgon började flitigt må jag säga.
Har faktiskt både städat och diskat.
Det kommer nämligen finbesök från Ronneby om ett tag.
Jag gillar't!
Ska även finslipa på min VFU-uppgift som ska in imorgon.
Det kommer väl gå sådär. Jag siktar inte på VG om man säger så..
Sticker till skolan vid två för att fila på redovisningen vi ska ha imorgon.
Kommer nog gå.. bra?
Borde även plugga till tentan..
Jag kan verkligen inte planera, göra allt på samma gång, i sista minuten
fungerar bäst för mig, verkar det som.

Kommentarer
Postat av: elin

hejsan hoppsan!

neej kommer förmodligen inte hem över jul. tillbringar den hellre här där det är snö :p pappa kommer kanske ner istället. tvivlar på att alfons är så pepp på skidor...

trevligt medbrev, då har jag något att se framemot :D

kyss&smek

2009-10-22 @ 13:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0