22/10

Jag är rätt glad idag, för vår redovisning gick riktigt bra.
Det gjorde iofs alla, det blev lite kollektivglädje.
Har en redovisning till, på tisdag. Som vi ska fixa på måndag.
Det blir stressigt, men funkar förhoppningsvis.
Min uppsats ska även lämnas in idag, jag är som vanligt sent ute.
Och sedan den omtalade tentan på fredag. i'm gonna die..

Nu har jag iaf sällskap av Andreas, så kan ta ut alla mina
aggressioner och stressattacker på honom. skoj.
Finns andra jag egentligen borde ta ut det på, men jag avstår.
Imorgon ska jag sluta vara arg iaf, för då ska vi gå på stan.
Hoppas jag hittar ett par gosiga vantar, hiho.

Och om ni ville veta, så säger man inte byter eller bytte här.
Man säger bytar eller bytade.
T.ex vi bytade plats på bussen, vi bytar kläder med varandra.
Jätteirriterande, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0