31/1000000000

Jag vet inte riktigt om min planering nedan var så jättebra.
Men den dög.. hoppas jag. annars blir det omtenta<3

Stressade som tusan för att hinna med bussen från skolan igår.
precis när den kom, kom jag på att jag glömt hälften.
Fick därför ta senare tåg, men det gjorde inte så mycket.
Hade trevligt sällskap så det gick hyfsat snabbt.
Adde hämtade mig vid stationen sen blev det Idol
och sen däckade jag i princip. Var helt slut.
Alla helgons dag idag, så vi har varit på kyrkogården.
Tycker alltid det är lite kusligt, även på dagen. Hm..


Hade gärna velat klä ut mig ikväll, dagen till ära,
men hade nog sett lite kul ut om det bara var jag.
Förra året blev det impulsfest, & eftersom man tager
vad man haver blev det väl sådär, men helt okej.
Kul ska jag försöka ha endå, eftersom det blir kalas hos sanneey!

Kommentarer
Postat av: elin

alltsa sorry therese men jag tycker adde är lite för snygg för dig.... :/

2009-11-01 @ 13:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0