4/10

Idag är det söndag, det har jag ingenting emot.
Jag brukar hata söndagar, idag är det mest trevligt bara.
Har inte så mycket planerat, blir träning vid fem bara.
Börjar få lite ångest, för jag vill inte sluta träna tjejerna.
Visst, när jag kommer till ronneby igen får jag hoppa in
om jag vill. Nu är det bara så att jag vill träna dem hela tiden!
Eller iallafall en gång i veckan. Kanske kan funka, ska se hur det
är med priser, tider och sånt där trams. för jag vill!

Gårdagen var bra, Sanna bjöd med mig på lite kalaserier.
Kul att träffa henne igen! :) Även kul att få dansa av sig,
och prata av sig med för den delen. Blev som sagt tidig hemgång.
Men lika bra det, för idag är jag pigg och glad.
Det kan nog inte alla andra säga, hoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0