6/10

Jag snackade lite skit om bibliotek igår. Jag tar tillbaka det.
Kikade på ett annat ställe och där hade de minnsann tre av de
fyra böckerna jag behövde. Dags att läsa snart kanske?
Har kollat mitt schema, har sjukt mycket att göra.
En inlämning, två gruppredovisningar + analyser och en tenta.
Allt inom tre veckor. Vad har jag börjat på?
Inget..
Till tentan behöver jag också läsa ut en bok, som jag inte förstår
mig på. det känns lite halvjobbigt faktiskt.
Bara att bita ihop, gråta kan jag göra efter jag misslyckats med allt..

Något som kanske får mig på bättre humör är träningen snart
och därefter DESPERATE HOUSEWIVES, wihu!
Som jag har saknat det. Det blir alltså en bra tisdagskväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0