9/10

Dagen har vart rätt tung, är på väg att bli sjuk, igen.
Och jag varken ljuger eller överdriver.
Har värk i hela kroppen, ont i halsen och huvudvärk.
Har sovit massa sen jag kom hem från skolan, skönt.
P.g.a det var det mest en lättnad att sluta VFU:n, för jag
orkade inte mer, tyvärr. Annars har det vart bra och jag
fick bra omdömen tycker jag allt. Tummen upp!
Stack ner till träningen ändå och hade lite styrketräning
med tjejerna, blev ltie piggare efter det.
Något mer som piggar upp mig är nog all choklad som
Andreas har varit så söt och köpt till ikväll.
Det är dags för fredagsmys! :)

haha, jag hade jättetråkigt häromdagen..


Kommentarer
Postat av: mia

haha söt bild :D

2009-10-10 @ 10:11:42
URL: http://miadiao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0