beslutsångest

Var hos studevägledaren innan idag.
Blev lite klokare. Tror jag.
På honom lät det iaf som att han trodde jag passade bäst
för yngre barn. Fast han sa det inte rakt ut.
Men jag vet inte. Allt är ju bra på olika vis.
Och det var ingen efterfrågan på något av alternativen, kul.
Jag ska nog göra en lista med för&nackdelar med alla inriktningar.
Ska även snacka med min kontaktlärare om idrotten.
Där ska man nämligen kunna orientera och slå volter.
Det kan inte jag. Och då har jag inget andra ämne för gymnasienivån.
Aja, ska i alla fall skicka in en ansökan om byte
och så får vi se om jag tacka jag ifall jag kommer in.

Under tiden får ni gärna hjälpa mig fatta ett beslut, ha-ha..
















Kommentarer
Postat av: elin

menar du för högstadiet i så fall eller?

engelska och vad så fall? idrott??? volter kan du väl slå!! du kommer bli nya tony :D

2009-10-29 @ 00:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0