den 29:e oktober

jaha, snart är det helg. Det ser jag väldigt mycket fram emot.
Men innan dess är det ju tenta. Imorgon rättare sagt.
Jag har inte pluggat något idag, ska göra det sen..... kanske.
Det är jättejobbigt, för det känns som jag inte bryr mig om hur det
kommer gå, men det gör jag. Haha, det går inte att förklara riktigt.

Idag var jag på stan en runda, hittade inget som passade mig
mer än ett par strumpbyxor. Ska nog beställa lite grejer från
nätet(haha) istället. Jag menar, spara pengarna är väl inget alternativ?
Okej, jag är den snålaste som finns så jag kommer få skulkänslor efter
jag har klickat hem allt. Den dagen den sorgen, ungefär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0