????

Fick precis ett mail från högskolan. Där stod det lite frågor,
exempel på det som kan komma på provet. Eller har varit med innan.
En av de mer begripliga frågorna löd:

"Beskriv begreppet "lärarnas professionella kunskapsobjekt", dvs dess bakgrund, innebörd och vad det innebär för "morgondagens lärare" enligt Carlgren/Marton."

Och jag fattar inte ens den. Jag kommer misslyckas så jä--vla mycket.
Ångest. Tentaångest. Det är grejer det..



Kom hit och hjälp mig Elin,
jag tycker du har vart borta för länge!


Kommentarer
Postat av: elin

hej din lilla bajskorv!

jag saknar dig!

2009-10-16 @ 19:48:15
Postat av: Jenny

Hej jag går också den linjen nu och fått med de exemplen förstår inte heller den men undrar hur det gick för dig vet det är lång tid sedan men frågar iaf =) snälla svara

2010-09-15 @ 11:04:38
Postat av: therese

Sv: Det gick inte så jättebra för mig, fick PRECIS godkänt. Flera i klassen fick Underkänt. Himla svårt att veta vad lärarna vill, bara att chansa, haha..

2010-09-15 @ 12:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0