I'm a happy, happy girl!

Bra dag! Den kommer nog fortsätta vara det också.
Mest för att jag är på så bra humör. Livet leker!
Tror det kan bero på att jag sov så bra inatt
eller för att jag fick gå hem vid halv tio.
Kom dit halv nio, satt med på lektionen en timme
och så kunde jag vandra hemåt, för "jag var så duktig".
Tacktack, beröm sitter aldrig fel.
Ska strax traska(hihi) ner till biblioteket för att leta böcker.
Har nog inte varit där på 5 år eller något. Fy skäms.
Måste hitta mitt lånekort med. Eller går dem ut? haha..
Träning ikväll, ska bli great! Sen är det helg.
ALLT ÄR SÅ HIMLA BRA BARA! :D

Allt förutom en grej. En låt som alltid spelas på träningen.
Jag har försökt sjunga den för mina vänner, men tror
inte de förstår riktigt hur dålig den är. Jag klarar inte av
att vara den enda som hatar den, därför kommer den strax!
Ni som gillar får helt enkelt hålla tyst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0