planer

skrev häromdagen att jag skulle skriva in mig på gymmet.
Det blev inte så, mest för att det inte var någon i receptionen.
Men nu har jag börjat fundera.
Jag borde kanske träna lite själv istället. Jag gjorde faktiskt det
när jag precis flyttat ned, men sen var jag ständigt sjuk.
Visst, det var inte särskilt dyrt på gymmet, men det
är betydligt billigare att springa i skogen. Gratis till och med.
Så ska nog testa det, försöka komma igång.
Annars blir gymmet min sista utväg, haha.

En kul grej sen jag slutade träna är att mina byxor passar
bättre nu. Haha, fat ass<3..
Dock sitter inte tröjorna så bra längre..
Jag får börja gå naken helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0