21/9

Ny vecka,  nya möjligheter!
Dagen startades med föreläsning och seminarium, följt av basgruppsarbete.
Lika kul som det låter. Men det var okej trots att jag var tröttare än tröttast.
Skulle egentligen haft ett seminarium tll på två timmar efter det, jag kände
att det var bättre att gå hem och plugga/bli friskare istället.
Får se imorgon om jag missade något särskilt.
Har även kontaktat min VFU-handledare. Verkar som att hon inte visste när jag skulle
komma, det var ju bra. Speciellt med tanke på att jag skrev fel datum till henne.
Aja, vi får hoppas att det löser sig.
Borde sticka ner till affären och köpa mjölk(det går åt en bassäng mjölk i veckan hos mig)
så jag slipper göra det senare. För då behöver jag plugga.
Det kommer jag nog inte göra.. Suck.


I brist på annat ska jag snart klippa mig, YÄÄEH!
Dock inte så här. Melonhjälm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0