23/9

Har tagit en liten paus i mitt pluggande. Det är jättemycket vi ska ha läst egentligen,
vilket jag försöker ta igen nu. Tror inte att någon annan har läst det än heller, men iaf.
Tyvärr fattar jag inte så mycket av det jag läser, bara hälften ungefär. Bra jobbat!
Fick idag lite info om vår kommande engelskautbildning. Det enda jag har att säga är:
HJÄLP?!
Funderar på om jag kanske har tagit mig vatten över huvudet nu. För det är tveksamt
om jag verkligen kommer klara av detta. Jag hade nog lite för höga tankar om mig
själv innan jag kom hit.  Aja, vi får se om jag lyckas.
Kuggar jag på första tentan, inte den nu utan den i engelska,
kommer jag gråta i flera veckor. Suck, vad allt är jobbigt...
Två lärare fick vi träffa med. Den ena var en skånsk medelålderskvinna som
var alldeles hyper och pratade jättehögt. Riktigt brittisk-engelska på det med,
vet inte vad jag tyckte om henne..
En amerikansk man i 35-årsåldern också, som var mycket behagligare att lyssna på.
Dels på grund av att han pratade normalt & inte gjorde crazy-faces hela tiden,
men dels för att jag trivs bättre med just amerikansk-engelska.


Böckerna skriker lite på mig tror jag,
men jag vill inte.. Buhu..


Kommentarer
Postat av: becka

mamma undrar om den skånska medelålderskvinnan hette anna? :P blond?

2009-09-23 @ 20:42:05
URL: http://nogg.se/rebeckafeldmanis
Postat av: becka

haha nejdå, mamma vet bara typ vilka alla lärare i hela sverige är :(

hon låter ju speciell, mamma förklarade hur hon är :P haha

2009-09-23 @ 22:42:56
URL: http://nogg.se/rebeckafeldmanis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0