25/9

Nu är jag i Ronneby igen, känns inte som att jag varit borta ändå.
Blev lite stressigt på hemvägen. Åkte bussen 11.32 och tåget gick 11.46.
Då skulle jag köpa biljett också.
Hade tung väska(ska faktiskt vara iväg 2 veckor) så det var jobbigt att springa.
Tror till och med jag råkade tackla ner en tjej med väskan. oops..
Efter mycket om och men kom jag på tåget, i sista sekund.
Det var bara mig dem väntade in, haha.
Adde hämtade mig sen kollade vi in "nya" JC. Var väl inget att hurra för direkt,
men sen är vi ju i Ronneby trots allt.
Snart blir det första träningen på århundraden och sen kanske det blir
fest hos Hilda, det krånglar lite.
Hur som helst så ska jag ha en trevlig kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Grrrreaat! Då ses vi nån gång i veckan tycker jag! :D

2009-09-25 @ 18:58:59
URL: http://sannapolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0