28/9

Gud, det var helt omöligt att stiga upp imorse. För det första
sov jag jättedåligt och för det andra har jag inte varit uppe såhär
tidigt på länge. Vill inte påstå att det är så värst tidigt egentligen,
men det var lika kämpigt för det.
Stack sedan till Snäck och gick vilse där ett tag.
Jag kommer inte ihåg var alla salar ligger, det kommer väl.
Det första eleverna sa när de såg mig var:
Är du från Willys?
hum, njae, inte riktigt. Fråga mig inte varför jag skulle vara det.
Nu är det då lunch och efter det så blir det elevens val.
Det skulle tydligen bli "bokcafé". Min handledare hade bakat
så det kan nog bli en rätt lugn och skön lektion.
Spanska står på schemat som sista lektion och så slutar jag vid
halv fyra. Om jag inte måste stanna kvar vill säga.
Dags att slänga ner alla papper i väskan och sticka igen!


Sista dagen på Snäck, då var man lycklig, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0