30/9

Imorgon är det oktober, helt sinnes! Jag älskar det, höst är bra.
Igår hann jag inte skriva något, jag var rätt uppbokad.
Slutade iofs tidigt, men jag somnade i princip så fort jag kom hem.
Huvudet var tungt och jag känner det även idag, drygttt.
Efter det var det klippdags. Lina fick fria händer och jag blev nöjd.
Blev visserligen aningen kort där bak, men det är ju bara hår.
Åt lite hos Andreas och stack till tjejträningen.
Jag har saknat det jättemycket och det är extra kul när det är så
många som kommer. Vi får knapp plats dock, lite knivigt sådära.
Jag var totalt slut igår när jag kom hem och somnade direkt.

Idag är det låång dag, med 425 lektioner ungefär.
Min handledare sa att det skulle bli tufft idag,
jag orkar inte med tufft. Men jag måste, dags att bege sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0