alltid samma sak..

Jag har gått i princip hela dagen och inte gjort någonting.
Fast det är inte så att jag inte behövt göra något.
Jag har bara struntat i det.
Men nu, när klockan är 21-22.00, då är jag effektiv minnsann!
Varför är jag så hopplös? Det är faktiskt jobbigt att fungera som jag.
Eller att inte fungera, som jag.
Pluggat har jag gjort, även städat lite och gjort lunch till imorgon.
Det var för övrigt första gången jag gjorde omelett & de blev kalasbra!
Kommer definitivt vara mätt och belåten imorgon i skolan, hoho.
Disken står och väntar nu, sen så blire att vänta på morgondagen.


HAHA!


Kommentarer
Postat av: becka

haha tessan din humor!:(

2009-09-21 @ 21:54:03
URL: http://nogg.se/rebeckafeldmanis
Postat av: becka

haha ja, jag erkänner!:D

åh så du kommer hem till helgen? till hilding?:)

2009-09-21 @ 23:33:25
URL: http://nogg.se/rebeckafeldmanis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0