Ännu en bilfärd

Idag blir det att åka hem till kristianstad igen, jag orkar inte med fler bil/tågresor nu.
Vad konstigt det kändes att skriva hem till kristianstad. Fast det är ju det nu.
Eller nej, det är min lägenhet, måste få lite ordning innan det räknas som hem, faktiskt!
Har dock lite saker att fixa innan jag åker, hämta gardiner och lämna kläder o.s.v.
Efter en rätt dålig start på dagen känns det skönt att ha något att göra iaf.
Och om det finns saker att göra!
Det blir nog att städa/ordna upp alla småsaker i lägenheten hela kvällen och 
sen köpa allt som jag glömde i tisdags. 
Ja, ikväll blir det alltså första natten i lägenheten. Får väl se om jag kan somna, haha.
Men jag kommer antagligen inte orka åka till ronneby igen i helgen,
 jag behöver ta det lugnt. 
& med lugnt menar jag att om jag ska ut, får det bli i kristianstad. 
Nu blire massa fix & trix!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0