Borta bra, hemma bäst?

Det var jätteskönt att vara ledig känner jag idag. Jag har vart så stressad så att kunna
sova ut var välbehövligt. Är visserligen aningen stressad fortfarande,
har ett grupparbete som ska redovisas på fredag & jag ligger kanske lite efter.
Men jag försöker att inte stirra upp mig, då blir det antagligen hundra gånger värre.
Var i alla fall och handlade lite mer till lägenheten,  diskborste och dyl.
Det gick ju sådär halvbra att diska med händerna, upptäckte jag igår.
Ikväll vet jag inte vad som händer alls. Träna kanske? Njae, vi får se vad jag orkar.
Trots att jag sovit länge så är jag utmattad, haha. Det är inte lätt att vara jag.
Kanske blir lite galej i helgen, och då måste jag vara utvilad.
Men det beror på om jag hinner, det hoppas jag!

Senaste utgången i ronneby, kalas!


Kommentarer
Postat av: elin

HEJ!!!! far man se bild pa lägenheten eller?????

2009-09-03 @ 11:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0