God natt

Jag känner nu att det har varit en lång, men bra dag.
Jag kommer verkligen få en god natt. Är lite ledsen över min långa
dag imorgon bara, får se om jag orkar med hela.
Min förkylning är betydligt bättre idag vilket är bra. lite.
Igår så skjutsade Adde runt mig på cykeln i hela kristianstad.
Han är duktig, han! Nu hittar jag i alla fall till biltema, där ska jag hänga i framtiden.
Annars har vi haft en kalashelg, med god mat och trevligt sällskap ;)
Ikväll har jag hjälpt Tina att montera lite möbler, jag är händigare än man kan tro.
Hade lite problem med att hitta hem i mörkret, men alla vägar verkar leda till
samma ställe, så tillslut kom jag hit ändå.
Nu ska jag nog sova lite. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0