Home, sweet home!

Nu är jag blekinge igen, himla skönt att slippa skånskan!
Tåget hem var en pina, mådde så illa. Var verkligen tur
att jag flyttade ner, hade aldrig orkat pendla varje dag.
Fick även sällis på både tåg och buss, då gick det lite lättare.
Åkte hem till mamma där det väntade god mat och lite idol.
Jag var dock helt slut så det blev en tidig kväll för mig, skönt!

Angående mitt förra inlägg, min klass hatar inte mig.
Jag bara trodde det. Det kändes så.
Men jag fick veta hur det låg till på tåget igår.
Iaf för hur några personer känner. Det var bra.
Folk borde vara mer ärliga, så missförstånd inte uppstår!

Idag tänkte jag bara njuta av att äta något som jag inte betalat, hoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0